Independent Publishing Network

Zendesk for Customer Service agents

Zendesk for Customer Service agents

Produktbeskrivelse

Boken 'Zendesk for Customer Service Agents' gir deg alt du trenger å vite for å håndtere supporthenvendelser i Zendesk. Denne lettfattelige guiden er spesielt utviklet for nybegynnere og krever ingen teknisk bakgrunn. Enten du er ute etter å lære hvordan du bruker Zendesk i jobben eller har problemer med å navigere i dokumentasjonen, har denne boken løsningen for deg. Boken er bygget på det populære kurset 'Zendesk for Customer Service Agents' og tar deg gjennom alt du trenger for å jobbe effektivt med og løse supporthenvendelser. Kapitlene er strukturert på en logisk måte som bygger videre på kunnskapen du tilegner deg steg for steg. Du vil blant annet lære om: * Grunnleggende om Zendesk og brukergrensesnittet * Hva supporthenvendelser (tickets) er og hvor de kommer fra * Hvordan håndtere henvendelser og svare kundene * Hvordan løse e-posthenvendelser * Effektivitetstips og beste praksis for bruk av Zendesk. Forfatteren har fem års erfaring fra Zendesk før han startet Guidoo Services(TM), et offisielt Zendesk-partnerselskap spesialisert på...

Prishistorikk

Lavest
120 KR
Høyest
125 KR
Gjennomsnitt
123 KR
Median
123 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Independent Publishing Network
Navn Zendesk for Customer Service agents
GTIN/EAN/ISBN 9781800496415
Kategorier Bøker