Conversion Rate Optimization: Using Neuroscience And Data To Boost Web Conversions
Produktbeskrivelse
Boken "Conversion Rate Optimization: Using Neuroscience and Data to Boost Web Conversions" er en uvurderlig ressurs for dem som ønsker å akselerere veksten av konverteringsraten og avsløre det fulle potensialet til digitale plattformer. Dr. Ali Nasser, en ekspert med erfaring fra ledende merkevarer som GE Digital, NBA Store, Maui Jim, Workday og Netflix, veileder leserne i å utvikle strategier som gir dem et forsprang i det digitale markedet. Nasser oppmuntrer til en nytenkning når det gjelder optimalisering av komplekse kjøpsreiser, og avdekker hvorfor mange tester ofte resulterer i lite eller ingen forbedring i konverteringsraten. Konvertering er en essensiell del av den digitale ligningen: enten det handler om å tiltrekke seg mer trafikk gjennom annonsering, eller om det handler om å konvertere flere visninger eller besøk til inntekter. Til nå har de fleste markedsførere ikke lagt tilstrekkelig vekt på konverteringsoptimalisering, noe som etterlater en stor mulighet for merkevarer til å utnytte kunnskapen i denne boken for å overgå konkurrentene. Boken tar for seg viktige utfordringer knyttet til enhver konverteringsoptimaliseringsprogram og hvordan man kan håndtere disse, samtidig som den utforsker spesifikke løsninger.