Customer Understanding: Three Ways to Put the 'Customer' in Customer Experience (and at the Heart of Your Business)
Produktbeskrivelse
Sliter du med å sikre at kunden står i sentrum for alt virksomheten din gjør? Denne boken er din guide til å sette 'kunden' i kundeopplevelsen. Mange ledere er overbeviste om at de gleder kundene sine, men denne oppfatningen kan være misvisende. Når fokuset er på vekst, er tallene for kundeerverv attraktive, men de forteller ikke hele historien. Å prioritere kundelojalitet er avgjørende, men det er ikke nok å bare implementere teknologi eller gi det et overfladisk fokus. Lojalitet krever hardt arbeid. For å lykkes må du forstå hvem kundene dine er, hvilke problemer de ønsker å løse, og hvilke oppgaver de ønsker å utføre. Deretter må du bruke denne forståelsen til å designe en opplevelse som hjelper kundene med å nå sine mål. Dette er nøkkelen til å sette kunden i kundeopplevelsen. Til slutt må du integrere kundens stemme i alle møter, beslutninger, prosesser og design. Kunden må alltid være i fokus.