Independently Published

Delta CX

Delta CX

Produktbeskrivelse

Delta CX er en nyskapende modell som forener kundeservice (CX) og brukeropplevelse (UX) både i praksis og i navn. Hovedmålet er å forbedre produkter, tjenester og opplevelser (PSE) som tilbys til både potensielle og eksisterende kunder. I motsetning til mange trender og overfladiske løsninger, presenterer Delta CX en grundig, tidstestet tilnærming for å etablere verdier, visjoner, strategier og mål. For å oppnå utmerkede PSE, er det avgjørende å ha de rette teamene og strategiene for å kunne forutsi og håndtere risikoen for å levere feil eller mangelfulle PSE. Ved å ta i bruk Delta CX, får vi en felles språkdrakt, fra oppgaver og leveranser til stillingsbetegnelser og nødvendige ferdigheter, samt hvordan CX passer inn i Agile-organisasjoner, prosesser og team. Beregn avkastningen på investeringen ved å bruke mer tid og ressurser på å bygge de riktige PSE fra starten av. Spar tid, penger og energi. Erstatt gjetninger og antagelser med Lean kundeforskning som er planlagt, utført og tolket av eksperter. Lær hvorfor kvalitet bør være vår høyeste prioritet.

Prishistorikk

Lavest
246 KR
Høyest
257 KR
Gjennomsnitt
252 KR
Median
252 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Independently Published
Navn Delta CX
GTIN/EAN/ISBN 9781081534479
Kategorier Bøker