Independently Published

Global Strategic Management in Advertising Industry: A Case Study

Global Strategic Management in Advertising Industry: A Case Study

Produktbeskrivelse

Denne studien undersøker mønstrene og trendene både i teori og praksis innen området strategisk ledelse i den globale reklameindustrien. Strategi anses som en tilnærming basert på rasjonell beslutningstaking snarere enn på instinkt. I en forretningsorganisasjon vil slike prestasjoner fokusere på å skape verdi for profitt og styre selskapet mot fremtiden i et stadig skiftende miljø. Studien tar for seg drivkreftene bak endringene i den globale reklameindustrien og foreslår løsninger på ledelsesutfordringer i denne bransjen.

Prishistorikk

Lavest
191 KR
Høyest
201 KR
Gjennomsnitt
196 KR
Median
195 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Independently Published
Navn Global Strategic Management in Advertising Industry: A Case Study
GTIN/EAN/ISBN 9781702590266
Kategorier Bøker