The Event Effect: How to leverage event marketing to grow brands
Produktbeskrivelse
David Mitroff, Ph.D. har en unik evne til å utnytte eventmarkedsføring for å bygge sterke merkevarer og skape nye forretningsmuligheter. Gjennom sin imponerende karriere har han vist sin ekspertise og lidenskap for å organisere og gjennomføre vellykkede arrangementer. Med en bakgrunn fra næringslivet, valgte David å forlate en trygg jobb for å etablere sitt eget konsulentfirma, hvor han har oppnådd stor suksess. Han grunnla også Professional Connector (www.ProfessionalConnector.com), en plattform som har samlet en stor e-postliste med titusener av abonnenter. I løpet av åtte år har David arrangert over tusen forretningsarrangementer, som har trukket til seg kunder fra hele verden. Boken 'The Event Effect' er utformet for å sette en varig innvirkning og dele innsiktene fra hans erfaringer. David arrangerer over 50 arrangementer årlig, inkludert happy hours, nettverksmøter, rekrutteringsarrangementer, oppstartsakseleratorer, pitch-konkurranser, ekspertpaneler, workshops og mye mer. I tillegg leder han mer enn 25 vellykkede nettverks- og sosiale mediegrupper i San Francisco Bay Area, med et samlet medlemskap på over 100 000 medlemmer. Lær hvordan du kan bruke arrangementer som et kraftig verktøy for vekst og merkevarebygging gjennom denne innsiktsfulle guiden.