Indi Young Books

Time to Listen

Time to Listen

Produktbeskrivelse

I boken "Time to Listen" tar verdensledende forsker Indi Young oss med på en reise fra en produktfokusert tilnærming til en mer målrettet strategi i organisasjoner. Hun utforsker hvordan tradisjonell produktdesign ofte har en tendens til å manipulere kjøpsbeslutninger og oppførelsesmønstre, noe som kan føre til at man uforvarende skader de man prøver å hjelpe. Young argumenterer for at suksess i forretning, utdanning, regjering og vitenskap ikke styres av strenge lover, men av menneskelige relasjoner. Ved å praktisere dyp lytting kan teamet ditt oppnå en bedre forståelse av brukerne, som igjen gir innsikter som er avgjørende for å støtte dem i å oppnå deres mål, på en måte som samsvarer med deres perspektiver. Boken gir leseren konkrete metoder for å gjennomføre lyttesesjoner, slik at organisasjonen kan skifte fokus fra produkter til mening og hensikt. Gjennom sidene forklarer Indi tydelig hvordan man kan sette sine antagelser til side for å oppnå en mer menneskesentrert tilnærming.

Prishistorikk

Lavest
380 KR
Høyest
402 KR
Gjennomsnitt
391 KR
Median
388 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Indi Young Books
Navn Time to Listen
GTIN/EAN/ISBN 9781944627119
Kategorier Bøker