INDIANA UNIVERSITY PRESS

Branding Bhakti av Nicole Karapanagiotis

Branding Bhakti av Nicole Karapanagiotis

Produktbeskrivelse

Hvordan gjenoppfinner religiøse grupper seg selv for å tiltrekke nye tilhengere? Hvordan rebrander de sine budskap og omformer ritualene sine for å gjøre tilhengerskarene mer mangfoldige? I 'Branding Bhakti' undersøker Nicole Karapanagiotis det nye branding-konseptet til Hare Krishna-bevegelsen, også kjent som International Society for Krishna Consciousness (ISKCON). Bevegelsen er kjent for sine oransje klær, barberte hoder, ekstatiske danser på gatene og livlige hinduistiske tempeldyrkelser. Mange moderne ISKCON-grupper endrer nå radikalt hvordan de presenterer seg offentlig og deres tilbedelsesstil, med mål om å tiltrekke en global tilhengerbase. Karapanagiotis dykker inn i deres innovative og komplekse tilnærminger både i USA og India, der hun følger tre nye ISKCON-merker som er designet for å samle nye tilhengere. Hver gruppe ledes av en anerkjent ISKCON-guru og hans globale disipler, og fremmes gjennom en blanding av digitale og sosiale medier samt innovative presentasjonsformer.

Prishistorikk

Lavest
333 KR
Høyest
399 KR
Gjennomsnitt
350 KR
Median
340 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke INDIANA UNIVERSITY PRESS
Navn Branding Bhakti av Nicole Karapanagiotis
GTIN/EAN/ISBN 9780253054890
Kategorier Bøker