Influence, New and Expanded av Robert B PhD Cialdini
Produktbeskrivelse
Boken "Influence, New and Expanded" av Robert B. Cialdini er en grunnleggende og svært populær ressurs innen påvirkning og overtalelse, og har nå blitt revidert med ny forskning, nye innsikter, nye eksempler og online anvendelser. Denne utgaven av den internasjonalt anerkjente bestselgeren, som har solgt over 5 millioner eksemplarer, gir deg en dypere forståelse av psykologien bak hvorfor folk sier ja, og hvordan du kan bruke disse innsiktene på en etisk måte, både i forretningslivet og i hverdagen. Cialdini benytter minneverdige historier og gjenkjennelige eksempler for å gjøre dette viktige emnet overraskende lett å forstå. Med Cialdini som guide trenger du ikke være vitenskapsmann for å lære hvordan du kan bruke denne kunnskapen. Du vil bli kjent med Cialdini's universelle prinsipper for påvirkning, inkludert ny forskning og anvendelser, slik at du kan bli en enda mer dyktig og effektiv overtaler. I tillegg vil du lære hvordan du forsvarer deg mot uetiske påvirkningsforsøk, noe som er like viktig.