Influencer Marketing Strategy av Gordon Glenister

Influencer Marketing Strategy av Gordon Glenister

Produktbeskrivelse

Influencer-markedsføring er i dag en av de mest effektive reklamemetodene. I denne omfattende guiden lærer du hvordan du kan implementere en vellykket strategi for influencer-markedsføring. Den nye utgaven av 'Influencer Marketing Strategy' dekker viktige temaer fra brede kjendiseroller til mikro-influensere med svært målrettede følgere. Boken inneholder oppdatert innhold om plattformer som Be Real, Whatsapp og Wechat, og viktig innsikt om hvordan kulturelle forskjeller spiller en sentral rolle i å finne den rette influenceren for din merkevare. Gjennom nye casestudier fra bransjer som reise og teknologi, viser den de enorme mulighetene som finnes for organisasjoner og selskaper av alle størrelser. 'Influencer Marketing Strategy' er den ultimate guiden for markedsførere, og leder leseren gjennom de viktigste vurderingene knyttet til å integrere influencer-markedsføring i en bredere markedsføringsstrategi. Dette inkluderer både juridiske og etiske aspekter ved samarbeid med influensere, samt hvordan man kan måle effektiviteten av slike kampanjer.

Prishistorikk

Lavest
429 KR
Høyest
470 KR
Gjennomsnitt
455 KR
Median
461 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Influencer Marketing Strategy av Gordon Glenister
GTIN/EAN/ISBN 9781398615236
Kategorier Bøker