Influencer-markedsføring er i dag en av de mest effektive reklamemetodene. I denne omfattende guiden lærer du hvordan du kan implementere en vellykket strategi for influencer-markedsføring. Den nye utgaven av 'Influencer Marketing Strategy' dekker viktige temaer fra brede kjendiseroller til mikro-influensere med svært målrettede følgere. Boken inneholder oppdatert innhold om plattformer som Be Real, Whatsapp og Wechat, og viktig innsikt om hvordan kulturelle forskjeller spiller en sentral rolle i å finne den rette influenceren for din merkevare. Gjennom nye casestudier fra bransjer som reise og teknologi, viser den de enorme mulighetene som finnes for organisasjoner og selskaper av alle størrelser. 'Influencer Marketing Strategy' er den ultimate guiden for markedsførere, og leder leseren gjennom de viktigste vurderingene knyttet til å integrere influencer-markedsføring i en bredere markedsføringsstrategi. Dette inkluderer både juridiske og etiske aspekter ved samarbeid med influensere, samt hvordan man kan måle effektiviteten av slike kampanjer.