Å mestre merkevareledelse er avgjørende for enhver virksomhet som ønsker å lykkes i dagens konkurransedyktige marked. Boken "Brand Management" samler tre manuskripter i én omfattende løsning som utforsker forretningsbranding, markedsstrategi og forretningsutvikling. I første del, "Business Branding", lærer du syv enkle trinn for å effektivt håndtere merkevarebygging, omdømme, forretningskommunikasjon og historiefortelling. Du vil få dypere innsikt i viktigheten av merkevarebygging, inkludert hvordan du forstår merkevarens formål med illustrative eksempler. Boken gir handlingsorienterte trinn for å bygge et merke som folk stoler på, samt hvordan du identifiserer målgruppen din, kartlegger konkurrenter og utfører grundig markedsundersøkelse. Du vil også lære å formulere en misjonsuttalelse, velge et passende merkenavn og utvikle markedsstrategier for å øke synligheten for merkevaren din, sammen med innovative ideer for å få merkevaren til å skille seg ut. I den andre delen, "Marketing Strategy", presenteres syv enkle trinn for å forstå markedsføringsgrunnlag, annonseringsstrategier, ledelse av markedsføring og forskningsmetoder. Her vil du lære hvordan du kan forstå kundene bedre, navigere i markedsanalyse og erkjennelsen av konkurransens betydning for din egen suksess. Denne boken er et uvurderlig verktøy for alle som ønsker å styrke sin merkevare og oppnå bærekraftig vekst.