Boken "Growth Hacking" samler tre viktige manuskripter på ett sted, og dykker ned i kjerneområdene forretningsutvikling, digital markedsføring og mobilmarkedsføring. Gjennom en lettfattelig guide presenteres syv enkle trinn for å mestre vekst hacking. Først tar boken for seg forretningsutvikling, hvor du lærer hvordan du identifiserer målmarkedet ditt, får en dypere forståelse av kundebasen din og konkurrentene, og hvordan du kartlegger hvilken type virksomhet du driver. Videre veileder boken deg i hvordan du setter og prioriterer SMART-mål, genererer leads, øker trafikken til nettsiden din, og hvordan du bruker salgstrakter for å tiltrekke engasjerende leads. Viralt markedføring forklares også, sammen med en rekke andre kostnadseffektive strategier. Den andre delen av boken fokuserer på digital markedsføring, hvor du vil lære hvorfor digital markedsføring er fremtiden og hva som utgjør en digital fortelling som hver virksomhet bør fortelle. Den gir deg også en tydelig forståelse av digital strategi, som er den beste tilnærmingen for å realisere din forretningsvisjon. Videre utforskes de viktigste KPI-ene du bør følge med på for å sikre langsiktig suksess. "Growth Hacking" er en uvurderlig ressurs for både nybegynnere og erfarne markedsførere som ønsker å ta virksomheten sin til det neste nivået.