I 'Selling the Cloud' deler Mark Petruzzi og Paul Melchiorre, to ledende skikkelser innen salg av bedriftsprogramvare og skybaserte løsninger, sine banebrytende metoder for å lykkes med salg til bedrifter. I løpet av de siste 25 årene har de utviklet og perfeksjonert innovative strategier som har gjort salg av skybasert programvare til en ettertraktet ferdighet innen B2B-markedet. Boken retter seg primært mot ledere og representanter for skybasert programvare, men gir også verdifull innsikt til alle som jobber med B2B-salg. Begge forfatterne kommer fra beskjedne kår, er første generasjons studenter ved universitetet, og har gjennom sin karriere slik blitt ledestjerner innen programvaresalg. Etter over to tiår med erfaring på alle sider av bedriftsprogramvaresalg har Mark og Paul identifisert de grunnleggende prinsippene som skiller de beste selgerne fra mengden. 'Selling the Cloud' er ikke bare en manual for suksess, men også en inspirerende fortelling om hvordan utholdenhet og innovasjon kan føre til storhet.