Innovasjon og marknadsføring av Christine Bar, Bjørn Hallvard Grinde, Mats Joakim Grindheim, Ingvill Kalvik
Produktbeskrivelse
Boken "Innovasjon og marknadsføring" er en essensiell del av læreverket for vg2 innen salg og reiseliv, utgitt av Fagbokforlaget. Denne boken gir en grundig dekning av kompetansemålene i fagområdet innovasjon og markedsføring, og er utformet for å gi yrkesrettet kunnskap som er både nyttig og relevant. Forfatterne presenterer både teoretiske konsepter og praktiske eksempler, som inkluderer bærekraftig innovasjon, merkevarebygging, markedsundersøkelser, og utvikling av markedsføringskampanjer. Videre belyses det helhetlige reiselivsproduktet, arrangementer, salgsprosessen, ulike salgsplattformer og miljøer, samt håndtering av klager og reklamasjoner. Hvert kapittel inneholder «Bruk det du kan»-oppgaver, repetisjonsspørsmål, sammendrag og yrkesrettede praksisoppgaver som legger til rette for dypere forståelse av faginnholdet. Tydelig definisjon av fagbegreper støttes av en egen ordliste, og et nyttig stikkordregister gir leseren god oversikt og enkel navigering i boken. Fagbokforlagets læreverk for vg2 salg og reiseliv omfatter tre bøker og en nettressurs som leverer innhold både til elever og lærere innen forretningsdrift, innovasjon og markedsføring, samt kultur og kommunikasjon.