Integrated Marketing Communications av Philip J. Kitchen, Marwa E. Tourky

Integrated Marketing Communications av Philip J. Kitchen, Marwa E. Tourky

Produktbeskrivelse

Den andre utgaven av "Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach" præsenterer en integrert og global tilnærming til markedsføringskommunikasjon, som er levert på en lettfattelig, sammenhengende og kortfattet måte. Forfattet av de internasjonalt anerkjente ekspertise innen feltet, Philip Kitchen og Marwa Tourky, utforsker denne kjerneversjonen de mest effektive metodene for kommunikasjon, både nå og i fremtiden. Ved å ta en grundig tilnærming gir læreboken en kritisk oversikt over de moderne kommunikasjonsproblemene som finnes i industri og samfunn i dag. Den tilbyr en konsis og stimulerende dekning av integrert markedsføringskommunikasjon (IMC) og kombinerer innsiktsfull kunnskap om trender i det globale markedet, samt forbruker- og interessentproblemer, med en bredere tilnærming som fokuserer på forbrukeren. Boken fungerer også som en veiledning gjennom den forvirrende labyrinten av markedsføringskommunikasjon. Den er grundig oppdatert og revidert for å ta hensyn til nylige utviklinger i industrien, noe som gjør denne nye utgaven enda mer relevant for dagens marked.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
792 KR
Gjennomsnitt
754 KR
Median
776 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Integrated Marketing Communications av Philip J. Kitchen, Marwa E. Tourky
GTIN/EAN/ISBN 9783030764159
Kategorier Bøker