INTELLECT

Material Media-Making in the Digital Age

Material Media-Making in the Digital Age

Produktbeskrivelse

I dag florerer det av medieinnhold å konsumere, fra strømming og videonærvær til sosiale medier og mye mer. Dette har endret måten medieforskere tenker på produksjon og mottakelse av media. Likevel mangler en viktig stemme i disse diskusjonene: skaperen, spesielt den som har makten til å produsere media med enkle verktøy i lomma. Hvordan kan man utvikle en personlig medieskapingpraksis som er gjennomtenkt og hensyntar verktøyene og materialene man har til rådighet? Dette er kjerneproblematikken i denne originale og nyskapende boken. Ved å utforske ulike verktøy og prosesser for medieskaping, som droner og vlogging, samt reflektere over tid, redigering, lyd og strøm, tar Binns oss med på en reise gjennom det moderne medielandskapet for å forstå sin egen mediepraksis. Resultatet er en personlig reise gjennom medieteori, historie og teknologi, beriket med praktiske øvelser for lærere, studenter, fagfolk og entusiaster: en unik kombinasjon av teori og praksis.

Prishistorikk

Lavest
420 KR
Høyest
497 KR
Gjennomsnitt
469 KR
Median
469 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke INTELLECT
Navn Material Media-Making in the Digital Age
GTIN/EAN/ISBN 9781835950098
Kategorier Bøker