International Business Strategy av Alain (University of Calgary) Verbeke, I. H. Ian (Loyola University Chicago) Lee

International Business Strategy av Alain (University of Calgary) Verbeke, I. H. Ian (Loyola University Chicago) Lee

Produktbeskrivelse

I den tredje utgaven av denne sentrale læreboken for avanserte bachelor-, master- og doktorgradsstudenter, kombineres analytisk presisjon med ledelsesinnsikt om hvordan store multinasjonale selskaper (MNEer) fungerer og utvikler sine strategier. Verbeke og Lee presenterer en original konseptuell modell som bidrar til studenters læring ved å tilby et integrert perspektiv forankret i både teori og praksis. Diskusjonen inneholder også unike kommentarer til syttifire banebrytende artikler publisert i Harvard Business Review, Sloan Management Review, og California Management Review gjennom de siste fire tiårene. Disse kommentarene viser hvordan viktige innsikter kan anvendes i virkelige bedrifter som driver med internasjonale ekspansjonsprogrammer, spesielt når de tar skritt inn i markeder med stor avstand. Denne tredje utgaven er grundig oppdatert og inkluderer nye seksjoner om multinasjonal entreprenørskap, strategiske utfordringer i den nye økonomien, samt internasjonal forretningsstrategi under globalt forstyrrende hendelser.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
716 KR
Gjennomsnitt
680 KR
Median
669 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn International Business Strategy av Alain (University of Calgary) Verbeke, I. H. Ian (Loyola University Chicago) Lee
GTIN/EAN/ISBN 9781108738378
Kategorier Bøker