International Luxury Brand Strategy av Pierre Xiao Lu

International Luxury Brand Strategy av Pierre Xiao Lu

Produktbeskrivelse

Boken 'International Luxury Brand Strategy' av Pierre Xiao Lu tar for seg luksusmerkevareledelse og strategier fra både teoretisk og praktisk ståsted. Den presenterer nyskapende teoretiske modeller og løsninger for hvordan man kan etablere og utvikle et globalt luksusmerke i det tjueførste århundre. Gjennom en grundig oversikt viser boken hvordan luksusmerker skapes ved hjelp av økonomiske prinsipper og hvordan selskaper kan implementere nye ledelsesmodeller på tvers av flere forretningsdimensjoner. Den forklarer bruken av teorier og modeller, og illustrerer spesifikke utfordringer ved hjelp av casestudier fra internasjonale markeder som Kina og Frankrike. Kinesiske casestudier gir unike muligheter og innsikter i hvordan de nye luksusmerkene ble til, og hvordan de har dratt nytte av det internasjonale markedet over tid. Fra et internasjonalt merkevareledelsesperspektiv fungerer denne boken som en nyttig referanse for alle som ønsker å lære mer om luksusmerkevareledelse, samt få en bedre forståelse av hvordan det internasjonale markedet har utviklet seg og hvordan produkter kan tilpasses.

Prishistorikk

Lavest
479 KR
Høyest
564 KR
Gjennomsnitt
539 KR
Median
552 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn International Luxury Brand Strategy av Pierre Xiao Lu
GTIN/EAN/ISBN 9781138614840
Kategorier Bøker