International Marketing av Annie Cui, Michael (Georgetown University) Czinkota, Ilkka (Georgetown University) Ronkainen

International Marketing av Annie Cui, Michael (Georgetown University) Czinkota, Ilkka (Georgetown University) Ronkainen

Produktbeskrivelse

Utforsk dagens beste praksiser og viktige problemstillinger som påvirker internasjonal markedsføring med den bestselgende, avanserte læreboken - "International Marketing" av Czinkota, Ronkainen og Cui. Denne innovative ressursen presenterer banebrytende internasjonale markedsføringsstrategier og retningslinjer ved hjelp av de nyeste eksemplene. Du vil undersøke et bredt spektrum av temaer innen internasjonal markedsføring, fra oppstart og vurderinger knyttet til inngang til nye markeder, til sentrale internasjonale spørsmål som dagens store globale markedsførere står overfor. Oppdateringer inkluderer internasjonal e-handel og teknologi, samt innflytelsen fra kultur og regjering på markedsføring verden over. Casestudier fremhever de nyeste markedsføringspraksisene i virkelige organisasjoner, mens nettlesningsøvelser fokuserer på nettbaserte muligheter. Denne grundige dekningen forbereder deg på suksess i dagens internasjonale forretningsverden, enten du er en kommende internasjonal markedsfører eller en praktiserende leder.

Prishistorikk

Lavest
979 KR
Høyest
1093 KR
Gjennomsnitt
1055 KR
Median
1071 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn International Marketing av Annie Cui, Michael (Georgetown University) Czinkota, Ilkka (Georgetown University) Ronkainen
GTIN/EAN/ISBN 9780357445129
Kategorier Bøker