INTERNATIONAL SOCIETY FOR TECHNOLOGY IN EDUCATION

Learning First, Technology Second in Practice

Learning First, Technology Second in Practice

Produktbeskrivelse

I boken "Learning First, Technology Second in Practice" undersøker Liz Kolb hvordan vi kan hjelpe elever med å gå fra å være passive brukere av teknologi til aktive, engasjerte lærende. Gjennom årene har Kolb observert samspillet mellom lærere og elever med digitale verktøy og har stilt seg spørsmålet: Hvordan kan vi fremme dypere læring med digitale enheter? Hennes omfattende forskning har resultert i utviklingen av Triple E Framework, en modell som setter læringsmålene i fokus fremfor selve verktøyet. I denne boken gir Kolb en grundig innføring i hvordan dette rammeverket kan anvendes i klasserommet. Hun viser hvordan forståelse av elevers læringsprosesser er innebygd i Triple E Framework, noe som hjelper lærere å velge de mest hensiktsmessige verktøyene og pedagogiske strategiene. Målet er å støtte lærere i å ta informerte valg med teknologi og undervisningsmetoder basert på læringsmål og vitenskapelig teori om læring. For de som har lest "Learning First, Technology Second", gir denne boken både en oppfriskning av eksisterende kunnskaper og nye perspektiver.

Prishistorikk

Lavest
393 KR
Høyest
414 KR
Gjennomsnitt
404 KR
Median
402 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke INTERNATIONAL SOCIETY FOR TECHNOLOGY IN EDUCATION
Navn Learning First, Technology Second in Practice
GTIN/EAN/ISBN 9781564848383
Kategorier Bøker