Peervurdering er ofte ansett som grunnlaget for å måle ansattes prestasjoner, men er det virkelig til hjelp for å hjelpe dem å realisere sitt fulle potensial? Kan tilbakemelding faktisk forbedre en bedrifts bunnlinje? I over 40 år har businesskonsulent Carol Sanford jobbet med å utvikle både mennesker og systemer for å motivere til varig innovasjon. Kjente selskaper som Google, Procter & Gamble og DuPont har engasjert henne for å utfordre ledere til å tenke nytt om både ledelse og arbeidsdesign. I hennes nye bokserie, som er etterlengtet av mange, tas det for seg de mest skadelige praksisene i næringslivet i dag og presenteres overraskende løsninger for å oppnå ekstraordinære resultater. Tradisjonelt forholder ledelse seg til tilbakemeldinger som en måte å forbedre ansattes prestasjoner og selskapets økonomi på, der peer-anmeldelser ofte er grunnleggende i denne prosessen. Men er denne flere tiår gamle tradisjonen virkelig effektiv? "No More Feedback: Cultivating Consciousness at Work", den første boken i Carol Sanfords nye serie om giftige praksiser, dekonstruerer misoppfatningene rundt tilbakemeldinger og avdekker de nødvendige systemene for å oppnå dyptgripende transformasjoner.