Introduction to Sport Marketing av Aaron C.T. (Loughborough University UK) Smith, Constantino (RMIT University Australia) Stavros, James (Newcastle Bu

Introduction to Sport Marketing av Aaron C.T. (Loughborough University UK) Smith, Constantino (RMIT University Australia) Stavros, James (Newcastle Bu

Produktbeskrivelse

I denne fullt revurderte og oppdaterte tredje utgaven av 'Introduction to Sport Marketing' får leseren en klar, enkel og konsis innføring i teoriene og praksisen innen sportsmarkedsføring. Dette er den eneste læreboken innen sportsmarkedsføring du noensinne vil trenge. Boken er bygget opp rundt et steg-for-steg rammeverk for å utvikle effektive sportsmarkedsføringsplaner og inneholder virkelige, internasjonale casestudier, data og eksempler. Dette gjør at studentene kan utvikle essensielle ferdigheter og kunnskap som kreves for å lykkes i den raske sportsindustrien i dag. Den dekker sportsmarkedsføring på alle nivåer, fra grasrot- og samfunnssport til internasjonale storslåtte arrangementer, samt på tvers av alle sektorer, inkludert profesjonell sport, offentlig sektor og ideelle organisasjoner. Boken veileder leseren gjennom markedsføringsprosessen, fra analyse og strategisk planlegging til implementering og evaluering av markedsføringsmiksen. Den introduserer også produkter, tjenester, distribusjonskanaler og interessenter som genererer verdi, inkludert merkenavn.

Prishistorikk

Lavest
719 KR
Høyest
787 KR
Gjennomsnitt
762 KR
Median
771 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Introduction to Sport Marketing av Aaron C.T. (Loughborough University UK) Smith, Constantino (RMIT University Australia) Stavros, James (Newcastle Bu
GTIN/EAN/ISBN 9781032488943
Kategorier Bøker