Introduction to Sport Marketing av Aaron C.T. (Loughborough University UK) Smith, Constantino (RMIT University Australia) Stavros, James (Newcastle Bu
Produktbeskrivelse
I denne fullt revurderte og oppdaterte tredje utgaven av 'Introduction to Sport Marketing' får leseren en klar, enkel og konsis innføring i teoriene og praksisen innen sportsmarkedsføring. Dette er den eneste læreboken innen sportsmarkedsføring du noensinne vil trenge. Boken er bygget opp rundt et steg-for-steg rammeverk for å utvikle effektive sportsmarkedsføringsplaner og inneholder virkelige, internasjonale casestudier, data og eksempler. Dette gjør at studentene kan utvikle essensielle ferdigheter og kunnskap som kreves for å lykkes i den raske sportsindustrien i dag. Den dekker sportsmarkedsføring på alle nivåer, fra grasrot- og samfunnssport til internasjonale storslåtte arrangementer, samt på tvers av alle sektorer, inkludert profesjonell sport, offentlig sektor og ideelle organisasjoner. Boken veileder leseren gjennom markedsføringsprosessen, fra analyse og strategisk planlegging til implementering og evaluering av markedsføringsmiksen. Den introduserer også produkter, tjenester, distribusjonskanaler og interessenter som genererer verdi, inkludert merkenavn.