Boken "ITIL® 4 Drive Stakeholder Value (DSV)" er en uunnværlig ressurs for profesjonelle innen tjenesteledelse som har oppnådd ITIL 4 Foundation-sertifikatet og nå ønsker å ta det neste steget i sin ITIL-reise. Denne utgivelsen gir verdifull kunnskap og ferdigheter som er avgjørende for å forstå samhandlingene mellom tjenesteleverandører og deres kunder, brukere, leverandører og partnere. Her utforskes hvordan etterspørselen transformeres til verdi gjennom IT-aktiverte tjenester. DSV-modulen er en del av ITIL 4s avanserte nivåer og fører til sertifiseringen som Managing Professional (MP). Den henvender seg til ledere og fremadstormende ledere på alle nivåer, og utstyrer dem med praktiske ferdigheter for å bygge sterke relasjoner innen Service Value System (SVS). Boken utgjør et utmerket supplement til ethvert ITIL 4 DSV-treningskurs, og det meste av innholdet er basert på den offisielle ITIL 4: Drive Stakeholder Value-publikasjonen fra AXELOS samt den tilknyttede pensum for Managing Professional. Dette gir studentene en solid plattform for å utvikle seg innen området.