J. W Cappelens forlag AS

Politisk kommunikasjon i et nytt medielandskap

Politisk kommunikasjon i et nytt medielandskap

Produktbeskrivelse

I boken 'Politisk kommunikasjon i et nytt medielandskap' utforsker Ingrid Lønrusten Rogstad hvordan de sosiale mediene har revolusjonert mulighetene for enkeltindivider til å nå ut og bli hørt i offentligheten. I dagens digitale tidsalder kan hvem som helst uttrykke sine meninger og delta i viktige diskusjoner med bare noen tastetrykk. Denne utviklingen har transformert medielandskapet fra en situasjon dominert av tradisjonelle massemedier til en kompleks gjenspeiling av mangfoldige stemmer, arenaer og aktører som alle kjemper om oppmerksomheten til publikum. Boken stiller sentrale spørsmål om hvordan sosiale medier påvirker den politiske kommunikasjonen: Hvilke endringer skjer i måten vi kommuniserer på, hva som kommuniseres, og hvem som faktisk deltar i den offentlige samtalen? For eksempel, hvordan påvirker det politiske landskapet at figurasjoner som Jens Stoltenberg bruker Facebook til å dele personlige kommentarer om TV-serier? Rogstad undersøker også hvordan journalister, utdannet til å være nøytrale, navigerer i denne nye virkeligheten hvor personlig informasjon deles i sosiale medier. Denne boken er en viktig ressurs for alle som ønsker å forstå de dynamiske endringene i politisk kommunikasjon i en digital tidsalder.

Prishistorikk

Lavest
390 KR
Høyest
419 KR
Gjennomsnitt
395 KR
Median
390 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke J. W Cappelens forlag AS
Navn Politisk kommunikasjon i et nytt medielandskap
GTIN/EAN/ISBN 9788202479770
Kategorier Bøker