JESSICA KINGSLEY PUBLISHERS

Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs

Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs

Produktbeskrivelse

Boken "Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs" er kandidert til NASEN-prisen for 2011 som 'Bok for å fremme profesjonell utvikling'. Den tar for seg viktige aspekt ved klasseledelse ved å identifisere atferd som kan indikere underliggende læringsvansker. Her får leseren hjelp til å gjenkjenne potensielle tegn på tilstander som Asperger syndrom, dysleksi, dyspraxi, AD/HD, fysiske funksjonshemninger samt tale- og språkvansker. Boken utforsker ulike tiltak og gir konkrete, praktiske strategier for å forbedre elevers atferd, sosiale ferdigheter og selvfølelse. Den tilbyr blant annet: - Et brukervennlig skjema for første identifisering av elevenes spesifikke læringsvansker - En praktisk og oversiktlig struktur for å overvåke klasseatferd og lage individuelle atferdsplaner - Utprøvde og effektive strategier for lærere i forhold til vanlige bekymringer, som vansker med å holde seg på oppgaven, problemer med samarbeid i grupper og å be om hjelp når det er nødvendig - Nøkkel-teorier innen utdanning som hjelper lærere med å forstå og påvirke klasseatferd, samt videreutvikle klasseledelsen.

Prishistorikk

Lavest
346 KR
Høyest
389 KR
Gjennomsnitt
367 KR
Median
354 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JESSICA KINGSLEY PUBLISHERS
Navn Addressing the Unproductive Classroom Behaviours of Students with Special Needs
GTIN/EAN/ISBN 9781849050500
Kategorier Bøker