Jlasalle Enterprises LLC

Unified Marketing Strategy: Unite your Marketing, Advertising, Sales Messaging and Customer Experience Touchpoints.

Unified Marketing Strategy: Unite your Marketing, Advertising, Sales Messaging and Customer Experience Touchpoints.

Produktbeskrivelse

Unified Marketing Strategy er skrevet for å gi bedriftsledere en dypere forståelse av det helhetlige markedsføringsbildet. Denne strategien samordner reklamebudskap og forventninger med salgsavdelingen og kundestøtte, for å skape en enhetlig tilnærming. Målet er å koordinere alle aktiviteter og utvikle et kraftfullt system som kontinuerlig tiltrekker nye kunder til virksomheten. Boken henvender seg til bedriftsledere som ønsker å bygge effektive systemer innen sin organisasjon. Den vil bistå administrerende direktører med å instruere og følge opp C-nivå ledere i forhold til overordnede initiativer som kan videreutvikle organisasjonen. I tillegg vil boka være en nyttig ressurs for markedsførings- og reklameprofesjonelle som ønsker å forbedre sin medieplanlegging. Unified Marketing Strategy vil også gi innsikt i hvordan man kan knytte sammen alle kontaktpunkter i kundeopplevelsen, fra reklame til salg, drift og oppfølging etter salg.

Prishistorikk

Lavest
211 KR
Høyest
222 KR
Gjennomsnitt
216 KR
Median
215 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Jlasalle Enterprises LLC
Navn Unified Marketing Strategy: Unite your Marketing, Advertising, Sales Messaging and Customer Experience Touchpoints.
GTIN/EAN/ISBN 9781736686027
Kategorier Bøker