Unified Marketing Strategy: Unite your Marketing, Advertising, Sales Messaging and Customer Experience Touchpoints.
Produktbeskrivelse
Unified Marketing Strategy er skrevet for å gi bedriftsledere en dypere forståelse av det helhetlige markedsføringsbildet. Denne strategien samordner reklamebudskap og forventninger med salgsavdelingen og kundestøtte, for å skape en enhetlig tilnærming. Målet er å koordinere alle aktiviteter og utvikle et kraftfullt system som kontinuerlig tiltrekker nye kunder til virksomheten. Boken henvender seg til bedriftsledere som ønsker å bygge effektive systemer innen sin organisasjon. Den vil bistå administrerende direktører med å instruere og følge opp C-nivå ledere i forhold til overordnede initiativer som kan videreutvikle organisasjonen. I tillegg vil boka være en nyttig ressurs for markedsførings- og reklameprofesjonelle som ønsker å forbedre sin medieplanlegging. Unified Marketing Strategy vil også gi innsikt i hvordan man kan knytte sammen alle kontaktpunkter i kundeopplevelsen, fra reklame til salg, drift og oppfølging etter salg.