John Murray Press

If Then

If Then

Produktbeskrivelse

Boken "If Then" tar leseren med på en fascinerende reise gjennom datavitenskapens tidlige dager, og forteller historier om Simulmatics Corporation, et banebrytende selskap etablert i 1959. Denne institusjonen utnyttet data på en måte som ville ha stor innflytelse på fremtidige teknologiske innovasjoner. Med humor, skarp kritikk og en dyp forståelse av konsekvensene av deres arbeid, utforsker boken hvordan Simulmatics endret landskapet for kommunikasjon, politikk og forbrukeratferd lenge før sosiale medieplattformer som Facebook og Google kom til. De utviklet metoder for å målrette velgere, akselerere nyhetsformidling og manipulere forbrukere, med klienter som inkluderte John F. Kennedys presidentkampanje og den anerkjente avisen New York Times. Forfatteren viser hvordan grunnleggerne av dette innovative selskapet, som jobbet innen feltet psykologisk krigføring, ble forfedrene til dagens teknologiledere som Mark Zuckerberg og Elon Musk. "If Then" er en tankevekkende og underholdende fortelling som avdekker de tidlige strategiene bak digital kommunikasjon og samlet informasjon.

Prishistorikk

Lavest
262 KR
Høyest
273 KR
Gjennomsnitt
268 KR
Median
268 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke John Murray Press
Navn If Then
GTIN/EAN/ISBN 9781529386158
Kategorier Bøker