John Murray Press

The Life Cycle of a CEO

The Life Cycle of a CEO

Produktbeskrivelse

Boken «The Life Cycle of a CEO» utforsker banebrytende forskning på hvordan administrerende direktører (CEOer) oppnår suksess ved å navigere gjennom utfordrende situasjoner og forutsigbare kriser innen næringslivet. Å bli utnevnt til CEO betraktes ofte som et høydepunkt i karrieren, men det er faktisk bare starten på en reise gjennom flere utviklingsfaser som krever kontinuerlig personlig reinvensjon. I en enestående studie av individuell ytelse blant alle CEOer i S&P 500 fra det 21. århundre, kombinert med over 100 dybdeintervjuer med CEOer og styremedlemmer, avdekket Hildebrand og Stark CEO-livssyklusen, som består av fem faser: oppstart, kalibrering, reinvensjon, selvtilfredshetsfellen og arv. Hver fase har sine egne spesifikke utfordringer og muligheter som krever at ledere utvikler nye ferdigheter og strategier for å blomstre. I motsetning til den tradisjonelle fremstillingen av CEOer som helter med eksepsjonelle ledertrekk, bryter Hildebrand og Stark ned myten og gir en unik innsikt i hvordan fremragende ledere overkommer hindringer og oppnår sine mål. Denne boken gir verdifulle perspektiver for både nåværende og kommende ledere i næringslivet.

Prishistorikk

Lavest
313 KR
Høyest
339 KR
Gjennomsnitt
323 KR
Median
320 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke John Murray Press
Navn The Life Cycle of a CEO
GTIN/EAN/ISBN 9781399822237
Kategorier Bøker