JOHN WILEY AND SONS LTD

Consuming Life

Consuming Life

Produktbeskrivelse

I takt med utviklingen av den flytende moderniteten har samfunnet av produsenter blitt omformet til et samfunn av forbrukere. I denne nye forbrukersamfunnet inntar individene rollen som både promotører av varer og som varene de promoterer. De fungerer dermed både som produkter og markedsførere, samtidig som de er varene og de reisende selgerne. Alle befinner seg innenfor det sosiale rommet som vanligvis beskrives med begrepet "markedet". For å oppnå de sosiale belønningene de ønsker seg, må de tilpasse seg selv som produkter som kan tiltrekke oppmerksomhet. Denne subtile og gjennomgripende omformingen av forbrukere til varer utgjør det mest sentrale kjennetegnet ved forbrukersamfunnet. Det er den skjulte sannheten, den dypeste og mest nennsomt bevarte hemmeligheten i forbrukersamfunnet vi lever i i dag. I denne nye boken utforsker Zygmunt Bauman konsekvensene av forbrukerholdninger og atferdsmønstre på tilsynelatende urelaterte aspekter av samfunnet.

Prishistorikk

Lavest
727 KR
Høyest
758 KR
Gjennomsnitt
743 KR
Median
742 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Consuming Life
GTIN/EAN/ISBN 9780745639796
Kategorier Bøker