JOHN WILEY AND SONS LTD

Consumption

Consumption

Produktbeskrivelse

Denne boken gir en klar og presis introduksjon til konseptet forbruk og de omfattende debattene om naturen og konsekvensene av forbrukersamfunnet. Samfunnsstrukturen og sosiale klasser ser ut til å være i en uopprettelig nedgang. Usikkerheten i arbeidsmarkedet har økt, og færre mennesker ser på arbeid som en kilde til mening i livet. I stedet vender mange seg mot forbruk for å oppnå sosial status, identitet og personlig oppfyllelse. Vi ser ut til å befinne oss midt i en dyp overgang fra et produksjonsbasert samfunn til en ny sosial orden – forbrukersamfunnet – som det er lite sannsynlig at vi kan unnslippe. Boken analyserer forholdet mellom fremveksten av forbrukerkultur og transformasjonen av arbeidslivet, inkludert de nye kravene til 'emosjonelt arbeid'. Avslutningsvis undersøker forfatteren begrensningene ved forbrukerorganisasjoner og forbrukerbeskyttelse i en reklamepreget kultur dominert av globale merker, hvor reklame, bedriftsponsorater og produktplassering er gjennomsyrede elementer. Dette er en engasjerende bok som tar for seg viktige problemstillinger i vår moderne tid.

Prishistorikk

Lavest
237 KR
Høyest
247 KR
Gjennomsnitt
242 KR
Median
242 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Consumption
GTIN/EAN/ISBN 9780745625300
Kategorier Bøker