JOHN WILEY AND SONS LTD

Culture in Networks

Culture in Networks

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn vokser interessen for nettverksanalyse kraftig, både i vitenskapelig diskurs og populærkultur. Nettverk eksisterer overalt – fra hjernens arkitektur til globale transportsystemer. Spesielt i den sosiale sfæren er nettverk allestedsnærværende: de gir oss sosial støtte, påvirker fremveksten av nye trender og markeder, og stimulerer til sosial protest, for å nevne noen funksjoner. Mange av oss kjenner godt til plattformer som Facebook og Twitter, samt spill som World of Warcraft, som exemplifiserer nye former for nettverksbasert sosial interaksjon. Ofte betrakter vi nettverk utelukkende i strukturelle termer - som forbindelsene mellom objekter eller kretsløpene i et system. Men sosiale nettverk er dypt vevd sammen med kulturelle elementer, som smaker, normer, kulturelle produkter og kommunikasjonssformer. Hva er det egentlig som sirkulerer gjennom disse sosiale nettverkene? Hvordan former og påvirker dette menneskers identiteter?

Prishistorikk

Lavest
254 KR
Høyest
265 KR
Gjennomsnitt
259 KR
Median
259 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Culture in Networks
GTIN/EAN/ISBN 9780745687179
Kategorier Bøker