JOHN WILEY AND SONS LTD

Digital Health Promotion

Digital Health Promotion

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn er søk etter helseinformasjon på internett og bruk av helseapper på mobile enheter en del av vår daglige rutine. Samtidig kan dette være like mye en kilde til maktesløshet som til empowerment. I sin engasjerende oversikt undersøker Ivy O’Neil de teoretiske grunnlagene for digital helsepromotering, samt anvendelsen av digitale verktøy og strategier for å fremme helse. Boken fokuserer på hvordan moderne teknologi kan forbedre tilbudet av helsetjenester og øke tilgjengeligheten og effektiviteten innen helsekommunikasjon og -promotering. O’Neil diskuterer også utfordringene som følger med disse teknologiene, da de ofte setter individet i fokus og kan overse de mange sosiale, miljømessige og økonomiske faktorene som påvirker helse. Ifølge O’Neil kan digitale teknologier ha både negative og positive konsekvenser, og de kan forverre helseulikhet, noe som strider mot prinsippene og verdiene for helsepromotering. Dette verk er en kritisk, praktisk og gjennomtenkt gjennomgang av temaene knyttet til digital helse.

Prishistorikk

Lavest
251 KR
Høyest
262 KR
Gjennomsnitt
256 KR
Median
256 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Digital Health Promotion
GTIN/EAN/ISBN 9781509533312
Kategorier Bøker