JOHN WILEY AND SONS LTD

Emotions, Media and Politics

Emotions, Media and Politics

Produktbeskrivelse

Følelser har lenge vært nedprioritert innen medieforskning, selv om deres rolle er en viktig komponent i hvordan våre felles historier formes og hvordan vi engasjerer oss med dem. I denne boken belyser Karin Wahl-Jorgensen betydningen av å undersøke følelsenes rolle i mediert politikk. Ved å trekke på en rekke studier, dykker hun inn i det komplekse forholdet mellom følelser, politikk og media. Boken tilbyr analyser av hvordan Facebook strukturerer følelsesmessige reaksjoner, Trump sin angrepsrespons, bruken av personlige fortellinger i feministiske Twitter-hashtags, rollen til følelsesmessighet i prisbelønt journalistikk, samt samfunnene som opprettes av politisk fandom. Denne viktige utgivelsen er et essensielt lesestykke for både forskere og studenter, og åpner opp for nye perspektiver og forskningsmuligheter innen følelsenes, medienes og politikkens sammenheng.

Prishistorikk

Lavest
251 KR
Høyest
262 KR
Gjennomsnitt
256 KR
Median
256 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Emotions, Media and Politics
GTIN/EAN/ISBN 9780745661056
Kategorier Bøker