JOHN WILEY AND SONS LTD

Material Culture and Mass Consumerism

Material Culture and Mass Consumerism

Produktbeskrivelse

I 'Material Culture and Mass Consumerism' utforskes materialisme og sosiale relasjoner i moderne kultur. Boken tilbyr en dypgående analyse av objekter, objektivisering, ideologi og materialisme i samfunnet vårt. Beskrevet med utgangspunkt i tenkere som Hegel, Marx, Munn og Simmel, dykker diskusjonen ned i den fysiske virkeligheten av den materielle verden. Forfatteren søker å forstå materialisme som en form for kulturell uttrykk. Boken retter søkelyset mot masseproduksjon som årsaken til masseforbruk, i stedet for å betrakte det som en konsekvens. Dette perspektivet plasserer materielle varer i motstrid til ekte sosial interaksjon, og utfordrer disse relasjonene fra det abstrakte til det langt mer spesifikke.

Prishistorikk

Lavest
516 KR
Høyest
538 KR
Gjennomsnitt
527 KR
Median
527 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Material Culture and Mass Consumerism
GTIN/EAN/ISBN 9780631156055
Kategorier Bøker