JOHN WILEY AND SONS LTD

Media and Morality

Media and Morality

Produktbeskrivelse

I Roger Silverstones gripende nye bok settes de globale mediene i sentrum for sivilisasjonens moralske fremtid. Forfatteren fremhever medienes (trykk, kringkasting, Internett og i økende grad peer-to-peer-teknologier og nettverk) dyptgripende betydning for hvordan verden oppfattes av dens innbyggere. Uten en klar forståelse av denne betydningen, og uten en kritisk vurdering av måten mediene opererer på i hverdagen, risikerer vi en svekkelse av menneskelige relasjoner, spesielt overfor de vi bare ser og hører gjennom deres formidling. I en tid preget av økende polarisering og demonisering, har mediene en kraftfull rolle å spille – de kan enten forsterke eller utfordre denne polariseringen. Boken foreslår at vi bør se på de globale mediene som en mediapolis, et samlet rom for politisk og sosial kommunikasjon, hvor fundamentet for relasjoner mellom naboer og samfunn bygges.

Prishistorikk

Lavest
264 KR
Høyest
275 KR
Gjennomsnitt
269 KR
Median
269 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Media and Morality
GTIN/EAN/ISBN 9780745635040
Kategorier Bøker