JOHN WILEY AND SONS LTD

Seducing the Subconscious

Seducing the Subconscious

Produktbeskrivelse

Vår relasjon til annonsering er kompleks. "Seducing the Subconscious" er en uunngåelig lesning for alle som er interessert i hvordan annonser påvirker oss. Robert Heath benytter metoder fra eksperimentell psykologi og kognitiv nevrovitenskap for å presentere sin teori om den subtile innflytelsen som annonser har på våre liv. Boken undersøker ikke bare hvordan annonser påvirker forbrukerne, men også hvordan reklamebransjen utvikler seg, med særlig fokus på de etiske konsekvensene av denne utviklingen. Støttet av ny forskning avdekker "Seducing the Subconscious" hvor merkelig og komplisert vårt forhold til annonseringen vi møter daglig egentlig er.

Prishistorikk

Lavest
361 KR
Høyest
377 KR
Gjennomsnitt
369 KR
Median
369 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Seducing the Subconscious
GTIN/EAN/ISBN 9780470974889
Kategorier Bøker