JOHN WILEY AND SONS LTD

Semantic Media

Semantic Media

Produktbeskrivelse

Boken “Semantic Media” utforsker den nye epoken av medieteknologi som gir folk direkte tilgang til fakta, svar og 'kunnskap'. Dagens søkemotorer, apper og virtuelle assistenter formidler svar fremfor bare å henvise brukere til eksterne kilder. Denne boka tar for seg hvordan selskaper som Apple, Google, Facebook, Amazon og Microsoft designer media produkter som har som mål å forstå brukernes behov og intensjoner på en intuitiv måte. I denne konteksten analyserer forfatterne de subtile teknologiske praksisene som brukes av slike organisasjoner for å oppnå dette, samtidig som de diskuterer hvordan internett-søk er i stadig endring. Boken undersøker også de sosiale og politiske konsekvensene av at store selskaper i økende grad blir primære kilder til informasjon. Med et lettfattelig språk henvender “Semantic Media” seg til både studenter og akademikere innen medie-, vitenskaps- og teknologistudier, kommunikasjon og internettstudier, samt fagfolk som ønsker å utdype sin forståelse av det dynamiske landskapet innen medieteknologi.

Prishistorikk

Lavest
718 KR
Høyest
748 KR
Gjennomsnitt
734 KR
Median
733 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Semantic Media
GTIN/EAN/ISBN 9781509542574
Kategorier Bøker