JOHN WILEY AND SONS LTD

The Handbook of Media Audiences

The Handbook of Media Audiences

Produktbeskrivelse

Denne håndboken gir en grundig oversikt over kompleksiteten og mangfoldet innen publikumsstudier i den digitale mediealderen. Boken utforsker hvordan studiet av publikum endrer seg i takt med den digitale utviklingen, og anerkjenner verdifulle tradisjonelle tilnærminger som kan tilpasses den stadig skiftende medievirkeligheten. Den gir et variert perspektiv på hvordan man forstår publikum, teoriserer om publikumsatferd, forsker på publikum og utfører publikumsundersøkelser i dagens samfunn. Håndboken argumenterer for at fagfeltet fungerer best ved å identifisere spesifikke 'publikumsproblemer' og anvende de mest hensiktsmessige teoriene og forskningsmetodene for å finne løsninger. Bidragene fra noen av de mest fremragende internasjonale forskerne innen feltet gjør denne boken til en viktig ressurs for alle som er interessert i medieforskning.

Prishistorikk

Lavest
523 KR
Høyest
546 KR
Gjennomsnitt
535 KR
Median
535 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn The Handbook of Media Audiences
GTIN/EAN/ISBN 9781118721391
Kategorier Bøker