JOHN WILEY AND SONS LTD

The Jelly Effect

The Jelly Effect

Produktbeskrivelse

I en verden hvor kommunikasjon ofte kan føles som å kaste gelé på en vegg – uoversiktlig og lite effektivt – tar 'The Jelly Effect' for seg essensen av hva som virkelig fungerer i forretningskommunikasjon. Boken adresserer det utbredte problemet med overskudd av informasjon og mangel på relevans, og tilbyr en løsning: mer fokus på det som faktisk betyr noe og betydelig mindre 'gelé'. Ved å implementere de enkle, minneverdige og kostnadseffektive strategiene fra denne boken, kan du oppnå økt oppmerksomhet og bedre forretningsresultater. Tenk deg hvor mye mer effektiv du ville vært om du kun kommuniserte det som var relevant, hver gang. Du vil oppleve forbedringer i dialogen med andre, i presentasjoner, i nettverksbygging og i salgssituasjoner. Din prestasjon i intervjuer, møter og forhandlinger om lønnsøkning vil også endres til det bedre. 'The Jelly Effect' gir deg verktøyene som gjør at du kan ta kontroll over enhver situasjon, enten du snakker til en enkeltperson eller til en gruppe, formelt eller uformelt, internt i organisasjonen eller utenfor. Ved å avslutte denne boken vil du være utstyrt med praktiske og dokumenterte teknikker som vil styrke din effektivitet i alle forretningsrelasjoner.

Prishistorikk

Lavest
115 KR
Høyest
176 KR
Gjennomsnitt
127 KR
Median
118 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn The Jelly Effect
GTIN/EAN/ISBN 9780857080462
Kategorier Bøker