JOHN WILEY AND SONS LTD

The Sociology of Consumption

The Sociology of Consumption

Produktbeskrivelse

Boken "The Sociology of Consumption: A Global Approach" gir studenter, forskere og interesserte lesere en omfattende oversikt over forbruk, fra ønsket om, kjøp, bruk, visning, utveksling og avhending av varer og tjenester. Med et globalt perspektiv og en spesiell vekt på sosial ulikhet, tilbyr denne boken en tidssvarende og original tilnærming til temaet forbruk. Forfatteren Stillerman tar oss med på en reise utenfor USA og Europa, og bruker eksempler fra sitt eget og andres forskning i Chile og andre Latinamerikanske land, samt i Europa, Midtøsten, Afrika, og Øst- og Sør-Asia for å utforske samspillet mellom globale og lokale påvirkninger på forbruk. Teksten undersøker den reelle opplevelsen ved å være forbruker, og fremhever hvordan sosiale ulikheter knyttet til klasse, kjønn, seksualitet, rase og alder former forbrukerpraksis og identiteter. Til slutt avdekker boken den viktige rollen forbruk har hatt i å fremme lokal og internasjonal aktivisme. Dette er en svært velkommen tilførsel til fagfeltet.

Prishistorikk

Lavest
254 KR
Høyest
265 KR
Gjennomsnitt
259 KR
Median
259 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn The Sociology of Consumption
GTIN/EAN/ISBN 9780745661285
Kategorier Bøker