JOHN WILEY AND SONS LTD

Visual Culture

Visual Culture

Produktbeskrivelse

Boken "Visual Culture" handler om hvordan man tolker visuelle bilder, fra klassisk kunst til fotografi, film, fjernsyn og nye medier. Den dykker ned i hvordan mening formidles gjennom de mange tekstene som preger vår stadig mer visuelle verden. I stedet for å gi faste tolkninger av individuelle bilder, lærer "Visual Culture" leserne å se og fortolke visuelle tekster med egne øyne. Den første delen av boken tar leserne gjennom ulike teoretiske tilnærminger til visuell analyse, mens den andre delen konsentrerer seg om medierelatert analyse. Dette bindes sammen av et underliggende tema om den kompliserte forbindelsen mellom visuell kultur og virkelighet. Howells og Negreiros vever sammen tilsynelatende forskjellige metodologier, og argumenterer til slutt for en polysemisk tilnærming til visuell analyse. Den tredje utgaven av denne populære boken inneholder over femti illustrasjoner, for første gang i farger. I den reviderte teksten er det også inkludert et nytt avsnitt om bilder av makt, frykt og forførelse, samt et nytt segment om videospill.

Prishistorikk

Lavest
890 KR
Høyest
928 KR
Gjennomsnitt
910 KR
Median
909 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY AND SONS LTD
Navn Visual Culture
GTIN/EAN/ISBN 9781509518777
Kategorier Bøker