Forbedre trivsel og bygg en robust og produktiv kultur på arbeidsplassen din. Menneskene i arbeidsmiljøet ditt utgjør den mest verdifulle ressursen, noe som gjør det avgjørende å finne en balanse mellom virksomhetens behov og de ansattes ønsker. Kjernen i dette er arbeidskulturen: de fysiske eller virtuelle omgivelsene og relasjonene som former virksomheten din. "How to Heal a Workplace" gir deg innsikt og praktiske råd for å forstå hvordan kulturen din påvirker teamet ditt. Du vil lære å håndtere mellommenneskelige utfordringer og forutsi virkningen av retningslinjer og prosedyrer, slik at du kan skape et sunnere, lykkeligere og mer produktivt arbeidsmiljø. Med utgangspunkt i virkelige historier fra forskjellige bransjer, deler den ettertraktede konsulenten innen mental helse på arbeidsplassen, Kerry Howard, strategier som vil hjelpe deg med å: * Forbedre ansattes trivsel og tiltrekke samt beholde dyktige medarbeidere ved å støtte deres mentale helse * Forstå hvordan traumer kan oppstå i hverdagen.