Affiliate markedsføring er i vinden, og denne boken gir deg veiledningen du trenger for å etablere et effektivt program. Nesten hver forhandler blant de 500 største på Internett har et affiliate-markedsføringsprogram. Nå gjør gratis affiliate-nettverk, automatiseringsverktøy og resultatorienterte kompensasjonsmodeller det mulig for små bedrifter å dra nytte av denne markedsføringsstrategien. I den populære 'An Hour a Day'-formatet, tilbyr denne guiden en detaljert, praktisk og oppgavebasert tilnærming til utvikling, lansering og forvaltning av et vellykket affiliate-markedsføringsprogram. Den tar for seg viktige aspekter som markedsundersøkelser, valg av betalingsmodeller og rapporteringsretningslinjer, rekruttering av affiliates, utforming av passende kommunikasjon, og mye mer. Med affiliate-markedsføringsprogrammer kan du øke dine markedsføringsinnsatser uten å pådra deg særlige kostnader. Denne guiden gir alt handelsmenn, bedriftsledere og de som har ansvar for å drive et affiliate-program trenger å vite.