Optimaliser markedsføringsforskningen din med dette banebrytende statistiske verktøyet. ‘Bayesian Statistics and Marketing’ illustrerer hvordan en Bayesian tilnærming kan anvendes på noen av de mest utfordrende og betydningsfulle problemene innen markedsføring. Boken tar for seg analyse av husholdnings- og forbrukerdata, forutsigelse av produktytelse, og skreddersydde kampanjer, og viser hvordan Bayesian metoder kan gi revolusjonerende resultater i disse områdene. Med en omfattende og lettfattelig oversikt over emnet, henvender denne boken seg til alle som jobber innen markedsforskning og har et solid statistisk grunnlag. Økonomer og andre samfunnsvitere vil også finne en grundig behandling av mange Bayesian metoder som er sentrale for problemstillinger innen samfunnsvitenskap generelt. Dette inkluderer praktiske tilnærminger til beregningsteknisk utfordrende problemer innen tilfeldige koeffisientmodeller, non-parametriske metoder, og problemene knyttet til endogenitet. Lesere av den andre utgaven av 'Bayesian Statistics and Marketing' vil finne en omfattende diskusjon og en rekke nyttige verktøy for å navigere i denne komplekse og hurtig utviklende disciplinen.