JOHN WILEY & SONS INC

Branding For Dummies

Branding For Dummies

Produktbeskrivelse

Oppdag hvordan merker skapes, administreres, differensieres, utnyttes og lisensieres. Uansett om virksomheten din er stor eller liten, global eller lokal, gir denne nyeste utgaven av "Branding For Dummies" deg de nødvendige verktøyene for å bygge, forbedre og opprettholde et vellykket merke. Boken hjelper deg med å definere selskapets oppdrag, identifisere fordelene og egenskapene ved produktene eller tjenestene dine, forstå hva både kunder og potensielle kunder tenker om merkevaren din, og hvilke kvaliteter du ønsker at de skal assosiere med selskapet ditt, blant mye mer. Boken er fylt med lettfattelig råd og trinn-for-trinn-instruksjoner, og dekker hvordan du kan sette sammen et førsteklasses brandingteam, posisjonere merkevaren din, håndtere annonsering og kampanjer, unngå feilgrep, samt holde merkevaren levende, synlig og sunn. Enten du ønsker å utvikle en logo og slagord, administrere og beskytte merkevaren din, lansere en merkestrategi, reparere et skadet merke, eller gjøre kundene til lojale ambassadører for merkevaren din – "Branding For Dummies" gir deg det du trenger.

Prishistorikk

Lavest
230 KR
Høyest
329 KR
Gjennomsnitt
287 KR
Median
324 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Branding For Dummies
GTIN/EAN/ISBN 9781118958087
Kategorier Bøker