Oppdag hvordan merker skapes, administreres, differensieres, utnyttes og lisensieres. Uansett om virksomheten din er stor eller liten, global eller lokal, gir denne nyeste utgaven av "Branding For Dummies" deg de nødvendige verktøyene for å bygge, forbedre og opprettholde et vellykket merke. Boken hjelper deg med å definere selskapets oppdrag, identifisere fordelene og egenskapene ved produktene eller tjenestene dine, forstå hva både kunder og potensielle kunder tenker om merkevaren din, og hvilke kvaliteter du ønsker at de skal assosiere med selskapet ditt, blant mye mer. Boken er fylt med lettfattelig råd og trinn-for-trinn-instruksjoner, og dekker hvordan du kan sette sammen et førsteklasses brandingteam, posisjonere merkevaren din, håndtere annonsering og kampanjer, unngå feilgrep, samt holde merkevaren levende, synlig og sunn. Enten du ønsker å utvikle en logo og slagord, administrere og beskytte merkevaren din, lansere en merkestrategi, reparere et skadet merke, eller gjøre kundene til lojale ambassadører for merkevaren din – "Branding For Dummies" gir deg det du trenger.