JOHN WILEY & SONS INC

Breakthrough Nonprofit Branding

Breakthrough Nonprofit Branding

Produktbeskrivelse

I en tid preget av intens konkurranse, lave inngangsbarrierer og lynrask merkevaregjenkjennelse, bygger ledende ideelle organisasjoner mer verdifulle merkevareprogrammer. De skaper proaktive forretningsmodeller som gir liv til merkevaren i hjertene og tankene til sine interessenter. 'Breakthrough Nonprofit Branding' viser hvordan en samfunnsorientert, engasjerende merkevare kan revolusjonere en organisasjon og styrke hvordan folk oppfatter og støtter den. I den virkelige verden definerer de fleste ideelle organisasjoner 'merkevare' som deres visuelle identitet, utviklet for å bidra til bevissthet og fundraising. Selv om logoer og varemerker er viktige, begrenser dette smale perspektivet organisasjonens potensiale. Visjonære, oppdragsdrevne organisasjoner anerkjenner at merkevare er et større lerret for arbeidet deres. For dem er merkevare en daglig uttrykk for deres formål og en måte å kommunisere sitt løfte til interessentene på. Deres merke er deres tillitsmerke – deres forpliktelse til samfunnets beste.

Prishistorikk

Lavest
483 KR
Høyest
504 KR
Gjennomsnitt
494 KR
Median
494 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Breakthrough Nonprofit Branding
GTIN/EAN/ISBN 9780470286913
Kategorier Bøker