I boken 'Building For Everyone' tar Annie Jean-Baptiste oss med inn i en verden der mangfold og inkludering er avgjørende for å utvikle bedre produkter, med utgangspunkt i erfaringer fra frontlinjen hos Google. I dagens forretningslandskap er det en økonomisk nødvendighet for alle bransjer å etablere mangfoldige og inkluderende organisasjoner. Virksomheter som ikke henvender seg til et variert marked, går glipp av store inntektsmuligheter og sjansen til å skape produkter som møter kjernbehovene til sine brukere. Mens det økonomiske grunnlaget for mangfold har blitt grundig dokumentert, gjenstår spørsmålet: hvordan skal man gå frem? Hvordan kan bedriftsledere tilpasse seg en stadig mer mangfoldig verden, samtidig som de både tar markedsandeler og utvikler mer inkluderende produkter for mennesker med ulik bakgrunn, kvinner og andre underrepresenterte grupper? Produktinkluderingsteamet hos Google har utviklet strategier for nettopp dette, og 'Building For Everyone' fungerer som en praktisk veiledning for å følge deres eksempel. Denne boken gir for første gang offentlig tilgang til den inkluderende designprosessen som brukes hos Google for å skape brukersentrerte, prisbelønte og lønnsomme produkter. Annie Jean-Baptiste, som leder arbeidet med produktinkludering, skisserer hva som skal til for å lykkes i dette viktige arbeidet.