JOHN WILEY & SONS INC

Building Strong Brands

Building Strong Brands

Produktbeskrivelse

Denne boken tar for seg hvordan man bygger sterke merkevarer ved å bruke virkelige eksempler fra etablerte brand-building prosjekter. Den viser hvordan ledere må se utover de fysiske egenskapene et produkt har og i stedet fokusere på de emosjonelle fordelene som følger med merkevaren. Boken argumenterer for at man bør betrakte en merkevare som en egen nasjon eller region for å virkelig forstå dens identitet og unike posisjon i markedet. Gjennom innsiktsfulle analyser og tilfeller gir forfatteren en dypere forståelse av de mange lagene som utgjør en vellykket merkevare.

Prishistorikk

Lavest
364 KR
Høyest
383 KR
Gjennomsnitt
374 KR
Median
372 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke JOHN WILEY & SONS INC
Navn Building Strong Brands
GTIN/EAN/ISBN 9780029001516
Kategorier Bøker