Boken "Buyer Personas, Revised and Expanded" gir en ny og dypere forståelse av hvordan fremtidige kunder tar sine kjøpsbeslutninger. Denne oppdaterte utgaven bygger videre på den banebrytende suksessen til den første utgaven og fokuserer på å hjelpe markedsførere med å unngå å kaste bort tid og ressurser på antakelser. I stedet lærer leserne hvordan de kan grave dypere for å forstå hva kundene virkelig bryr seg om. Med denne kunnskapen kan man utvikle strategier og budskap som trer gjennom støyen og appellerer direkte til kjøperne. I en verden der mange kjøpere ofte opplever vanskeligheter med å finne nødvendig informasjon for å vurdere konkurrerende alternativer og føle seg trygge i sine valg, legger boken frem en trinnvis tilnærming som har vært benyttet av hundrevis av selskaper. Den gir innsikt i hva kjøpere ønsker å vite og oppleve i sin søken etter løsninger, hvordan de vurderer sine alternativer, og konkrete tips for beslutningstaking. I denne boken vil du lære hvorfor det er langt viktigere å forstå kjøpsbeslutningen enn kun å kjenne til noen få detaljer om produktet.