Bli mer konkurransedyktig ved å utvikle en overlegen kundeopplevelse gjennom data, kunstig intelligens (AI) og tillit. "Customer 360: How Data, AI, and Trust Changes Everything" gir dyp innsikt og visjoner om hvordan man kan utnytte fremvoksende teknologi for å glede kundene og bli mer konkurransedyktig gjennom en optimalisert kundeopplevelse. Boken forklarer hvorfor AI-agenter som Agentforce må ha en solid grunnmur av kundedata for å lykkes. Dette verket guider leserne til å tiltrekke seg og engasjere kunder på tvers av plattformer og gjennom hele kundereisen, fra anskaffelse og onboarding til service, merverdi, opprettholdelse og gjenkjøp. For å illustrere påvirkningen og betydningen av disse konseptene, inneholder boka en rekke virkelige casestudier fra selskaper i ulike bransjer, med forskjellige forretningsmodeller og på ulike stadier av digital modenhet. Leserne vil lære om hvordan man kan bruke spennende teknologier som AI og GPT samtidig som man bygger en forpliktelse til etisk bruk, sikkerhet og pålitelighet.